Smart Support
Smart Solution AS supportavdeling yter våre brukere og kunder hjelp og bistand med det som ønskes. For de av våre kunder som benytter Smart Desktop er tilgang til support inkludert i tjenesten.
For bedrifter som ønsker å benytte Smart Support, er dette mulig til en fast pris pr måned - dere slipper da å tenke på IT/support og kan fokusere på kjernevirksomheten deres!
Support avdelingen har kjernetid mellom 08 og 16. For våre Smart Desktop kunder er det teknisk feilmelding/support 24/7.
Ta kontakt med oss og vi finner en løsning du/dere blir fornøyde med.
All data lagret i Norge
Fagprogram
Høy sikkerhet
To-faktor pålogging
Fjernhjelp. Vi fakturerer slike oppdrag etter antall minutter vi har vært inne på din maskin, eller fast avtalt pris.
Da får du tilgang til vår kompetanse uten at unødvendig tid går til spille. Løser vi ikke det du har bedt om, tar vi heller ikke betalt.
Fjernhjelp
Trenger du hjelp på lokal PC eller Mac, kan vi gi deg fullgod support uten å komme ut til deg. Dette innebærer at vi tar over mus og tastatur på din datamaskin.
Smart Solution AS er en ledende IT tjenesteleverandør. Vi leverer ASP og skytjenester skreddersydd for små- og mellomstore bedrifter - som nå kan konsentrere seg om sin kjernevirksomhet. Datasenteret er plassert i Norge. En sikkerhet for våre kunder som er underlagt GDPR direktiver. Ta kontakt så finner vi den rette løsningen for deg.
Trenger du hjelp på lokal PC eller Mac, kan vi gi deg fullgod support uten å komme ut til deg. Dette innebærer at vi tar over mus og tastatur på din datamaskin. For deg som kunde har vi laget en RDP klient for PC (Windows) som gjør at du blant annet får en stabil tilgang når det gjelder strømtilførselen.